Gå til innhold

hvordan er barnas søvnmønster nå da?


line_n & sara

Anbefalte innlegg

her merker jeg at det etableres nye rutiner,

vanligvis har sara tatt en lur ca 2 timer etter at hun våkner for dagen, og en til på formiddagen. de siste dagene har hun vært umulig å legge til lur nr. 1, og har nøyd seg med en lur på formiddagen. dagens lur var på 3 kvarter! det er ikke så mye!

krysser fingrene for at hun sover leeenge i morra! hun pleier å våkne i seks tia, (en smule fortidlig!)

legges i 18 tiden, i dag var kl nærmere 18.30, vi vil gjerne utsette legginga en times tid, slik at pappan får mer tid med henne, og kanskje hun sover lenger om morran....

men vi får se hva vi får til!

 

hvordan er det hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Iselin har i de siste månedene sover opp til 3 lurer, hun har da vært våken i max 2 timer også sovet i 1-2 etterpå.

 

Men etter at vi kuttet ut nattammingen for 2 uker siden, har det endret seg. Fast takst er at vi står opp senest halv sju, da kan det hende hun har vært våken en halvtime allerede. Hun sover gjerne igjen før 9, og de da sover hun opptil 3,5 time! Det er helt rart. Jeg blir jo nødt til å sjekke om hun puster jeg, for slik har hun ikke vært siden hun var bittelita. Så hvis hun sover til ca12-13 får hun kanskje 1 times lur i vogna på ettermiddagen.

 

Hun er i seng mellom 18 og 19 stort sett. Har hun fått sove lenge på ettermiddagen kan hun klokka gjerne passere 20, men for storebrors skyld passer det best at hun er lagt innen 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...