*Hønemor81* Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Hei du! Bare Torshov-naboen din som lurte på hvordan det står til med deg. Siden det står 6pp bak nicket ditt regner jeg kanskje med at den kjipe tanten din har kommet på besøk nok en gang?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Hey Det går greit her...bortsett fra at jeg er hjemme pga dårlig mage... Er kvalm/mageknip..lite matlyst.. Men, ikke noe oppkast eller diare.. Fikk mensen på søndag, og hadde kraftlig blødning søndag og mandag..i dag er det bare litt lyserødt/brunt som kommer når jeg går på do... Denne i sammenheng med kvalmen gjør at jeg fortsatt håper på spire i magen...hehe.. Snakk om å tviholde ved håpet ;-) Hvordan går det med deg?
*Hønemor81* Skrevet 23. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2008 Håp er veldig viktig! Har du tatt en ny graviditetstest? Jeg venter fremdeles på mensen her. Testet sist på fredag, og den var negativ. Nå har jeg bare hatt utrolig vondt i magen de siste dagene og skal til legen for å sjekke dettte på torsdag + kontrollerer en liten kul jeg har funnet i det ene brystet. Kulen har heldigvis blitt mindre, så det er nok ingenting galt forhåpentligvis. Ellers så fortalte jeg min gode venninne som ble gravid i 1pp at jeg synes det var vanskelig å takle. Veldig greit å legge kortene på bordet, og det gjorde ting mye lettere for meg også. Litt opp og ned med humøret ellers, men om en uke er jeg og shopper i NY, så har masse å se frem til om denne kjipe tanta skulle dukke opp snart
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Har ikke flere tester, så får ikke testet.. Er også uaktuelt å kjøpe en dyr test på apoteket da dette sikkert er mensen.. Bare jeg som er desp etter å bli gravid :-P Godt å ha en venninne du kan snakke med om dette da! For det er vanskelig å takle! Ja, du er heldig som skal til NY!!! Misunnelig!!!
*Hønemor81* Skrevet 23. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2008 Du er ikke den eneste som er desperat etter å bli gravid! Jeg klarte ikke å vente lenger og tok en billigtest igjen idag. Kun en klar sterk kontrollsterk å skimte, på dag 37 i syklusen. Får bare smøre meg med tålmodighet! Skal i bryllup på lørdag, så får teste igjen da før eventuell champis inntas Jeg er bare så sinnsykt lei av å vente!! Krysser fingrene for at du har en liten festeblødning!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Dag 37, har du lange sykluser? Så moro med bryllup Får håpe du enten får pos test før den tid, eller tr Jeg også håper det kan være en festeblødning... Men, blødde ganske mye...og slimete...så sikkert bare tr som har forandret seg siden det er en stund siden pilleslutt...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 Hvor kjøper du kaffe latten din hen da? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå