Gå til innhold

korti begynner man og få melk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i 27+2 idag og har ikkje hatt noe melk, korti skal man liksom få dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melkeproduksjonen settes i gang av fødselen. Du kan likevel ha litt væske i brystene før det. Men ikke direkte melk.

Skrevet

Det tror jeg er KJEMPE individuelt.

Jeg har venninner som ikke har fått noe melk før etter fødselen, mens jeg har lekket i noen uker nå, og jeg er 28+1.

Gjest Mammamoms
Skrevet

Jeg fikk vel noe melk i uke 26/27.

Er nå 30+0, og ser bare melk om jeg klemmer på brystet. Det renner ikke av seg selv.

Skrevet

i uke 14 kom det blank væske utav mine bryster. Nå i uke 19 kommer det hvit. Synes selv dette var veldig tidlig, kan ikke huske at det var så tidlig sist. Så nå rører jeg dem ikke, redd for å stimulere å beg å få lekkasje. mannen har også fått beskjed om å ta det litt rolig;o)

Skrevet

Jeg er i uke 33, og har ikke sett antydning til noe som heter melk enda... Skal innrømme at jeg ikke akkurat har prøvd å få ut noe heller da;)

Skrevet

Mange får etter fødselen. Noen(mange!!) bruker litt tid på å få det igang også da. Den første tiden er det bare råmelk, etterhvert(noen dager) vanlig morsmelk. Råmelka er fetere. Jeg lekker "melk" hvis jeg leser om fødseler/babyer, hører gråt og lever meg litt inn i det, samt når jeg sover (flekker på lakenet) og hvis jeg klemmer. Siden uke 20 ca, både nå og i forrige svangerskap. Trodde derfor jeg skulle bli et meieri, men klarte egentlig aldri å pumpe noe særlig. (Men fullammet uten problemer i seks mnd, hvis du ikke regner med startproblemene..)

Skrevet

har lekket sånn blankt klissete greier når jeg sover, men ikke melk.. puppene gjer seg klar vil eg tru:) er 32+3

Skrevet

Med første fikk jeg pittesmå dråper når jeg klemte uka før termin.

Melken kom ikke før under / rett etter fødselen :-)

Vær glad du slipper å få den tidlig i hvertfall, for det er visst mye søl med lekking og ammeinnlegg osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...