tøttomedguttimagen*PÅ OVERTID* Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 er dette normalt så tidlig? merker at det presser nedover og er kjempe øm i underlivet, særlig når jeg er på toalettet merker jeg dette..
tøttomedguttimagen*PÅ OVERTID* Skrevet 23. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. september 2008 dytter eg:)
Gjest Tale30 Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Hei Jeg har ikke nedpress så vidt jeg vet (litt usikker på hvordan ting skal kjennes ut) men jeg har lenge vært øm i underlivet. Jeg spurte jordmor, og hun sa at det kunne komme av økt blodgjennomstrømning. Kan du ikke ringe jordmoren din i morgen? De er så flinke på å berolige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå