my&bebis Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Jeg har blodtrykk på 90/55. Vet jo at det er vanlig for gravide å få lavt blodtrykk, men man skal jo ikke gå rundt å besvime heller. Dette har skjedd 2 ganger hos meg nå. Er det flere som har opplevd dette? Noen tips for å unngå det? Jeg prøver å spise veldig regelmessig slik at blodsukkeret ikke synker.
.:(HerQ):. Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 jeg har det samme bt som deg og fortsatt på vei nedover, så jeg kan bare trøste meg med at jeg ikke er høyere enn 1.60:) har ikke så lang vei ned:D:D Det er desverre ikke stort å gjøre med, spise ofte og lite, og drikke MØE vann! og drikk med ENGANG du føler deg svimmel, da går det gjerne litt lettere over! Masse lykke til videre:)
my&bebis Skrevet 23. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2008 Jeg er 157, så jeg har heller ikke lange veien å dette og heldigvis har det vært noen i nærheten som har tatt imot meg når jeg har falt. Får bare fortsette med å klistre meg til folk så godt jeg kan, og drikke mye vann som du sier!
.:(HerQ):. Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 hehe, måtte vi bare holde ut noen uker til! Det skal visst stige litt etterhvert har jeg hørt:) Og jeg må inrømme at jeg sa feil til deg, jeg har 85/45 i bt jeg....! sjekket kortet for moroskyld:) ¤drekka på¤
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Har fått for vane å sette meg ned så fort jeg blir litt svimmel jeg, men har gått i bakken også Men prøv å sett deg ned når du blir svimmel, selv om det er midt i kassakø, det er bedre det enn å ramle å slå seg!! enda ett tips er å alltid ha med seg litt mat og drikke - bixit kjeks, eple og kindermaxi alltid med i veska her Samt ei flaske vann! Så sitter jeg i køen og spiser eple - har fått noen rare blikk kan du si! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå