Gå til innhold

Lavt blodtrykk - besvimer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blodtrykk på 90/55. Vet jo at det er vanlig for gravide å få lavt blodtrykk, men man skal jo ikke gå rundt å besvime heller. Dette har skjedd 2 ganger hos meg nå. Er det flere som har opplevd dette? Noen tips for å unngå det? Jeg prøver å spise veldig regelmessig slik at blodsukkeret ikke synker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det samme bt som deg og fortsatt på vei nedover, så jeg kan bare trøste meg med at jeg ikke er høyere enn 1.60:) har ikke så lang vei ned:D:D Det er desverre ikke stort å gjøre med, spise ofte og lite, og drikke MØE vann! og drikk med ENGANG du føler deg svimmel, da går det gjerne litt lettere over!

Masse lykke til videre:)

Skrevet

Jeg er 157, så jeg har heller ikke lange veien å dette ;) og heldigvis har det vært noen i nærheten som har tatt imot meg når jeg har falt. Får bare fortsette med å klistre meg til folk så godt jeg kan, og drikke mye vann som du sier!

Skrevet

hehe, måtte vi bare holde ut noen uker til! Det skal visst stige litt etterhvert har jeg hørt:) Og jeg må inrømme at jeg sa feil til deg, jeg har 85/45 i bt jeg....! sjekket kortet for moroskyld:)

¤drekka på¤

Skrevet

Har fått for vane å sette meg ned så fort jeg blir litt svimmel jeg, men har gått i bakken også :( Men prøv å sett deg ned når du blir svimmel, selv om det er midt i kassakø, det er bedre det enn å ramle å slå seg!! enda ett tips er å alltid ha med seg litt mat og drikke - bixit kjeks, eple og kindermaxi alltid med i veska her ;) Samt ei flaske vann! Så sitter jeg i køen og spiser eple - har fått noen rare blikk kan du si! Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...