Gå til innhold

Noen som har peiling på iPod/iTunes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg ny data, og koblet akkurat opp iPoden min for første gang... Problemet er at ifølge meldinger jeg får på skjermen, kan iPoden min bare være synkronisert opp mot ett library - dvs det som er på den gamle dataen min. Hvis jeg prøver å synkronisere iPoden min opp mot den nye dataen, vil alt innholdet på iPoden min bli slettet...

Hvordan kan jeg få innholdet på iPoden min over i det "nye" library??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde nettopp det samme, flyttet da bare all musikk innpå en eksterndisk (kan og bruke minnepinne med stor plass), og over på den nye maskinen.. Sikkert andre måter å gjøre det på, men det funket for meg!

Skrevet

Ja, det stemmer, du må først legge musikken inn på den nye datan fra den gamle. Itunes kan ikke ta musikk FRA ipoden din inn i iTunes, det funker bare motsatt vei. Så når all musikken er trygt over på datan, er det bare å synkronisere ivei :)

Skrevet

Takk for svar! Jeg fant ut av det... Jeg har ingen ekstern harddisk eller annen lagringsplass med nok kapasitet, men fant en "oppskrift" for hvordan jeg kunne bruke iPoden som ekstern harddisk slik at jeg kunne legge musikken over på den nye dataen. Var ganske kronglete, men det gikk til slutt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...