Gydamamma Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Jeg våknet med såkalt tegningsblødning igår og ble lagt inn på sjukehuset til observasjon over natta pga at jordmor/lege synes det var veldig mye blod i forhold til det det "egentlig" skal være. Blødninga stoppa i går kveld og har ikke hatt noe idag. Ikke hatt noen rier utenom de vanlige kynnerene og mensmurringene der bak som har vært der i noen uker nå..... Er det noen som vet hvor lang tid det tar fra man har en sånn blødning til fødselen setter igang?? Med forrige mann starta fødselen med rier, slimpropp og blod og det som var. Håper det er noe i gjære snart :-)
noje Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Jeg fikk tegningsblødning 45 min før tulla ble født sist. Hadde da 6-7 cm åpning, og riene hadde vart ca to timer. Ikke mye hjelp til deg dette her......... Lykke til uansett!
cyberkit *fødeklar* Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Med første unge sa det SPLÆSH, trodde det var vannet, men det var kopper med blod, det kalte de tegningsblødning.. det gikk 7 dager før tulla var ute For to uker siden hadde jeg et par dråper blod i forbindelse med slimproppen, dette kalte de oxo tegningsblødning, og jeg sitter her enda med bollemage gitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå