soontobefar Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Sjekk ut denne saken. Veldig morsomt... http://kuriosa.blogg.no/1222185023_noen_som_har_mistet_b.html
otilde *14.05.2009* Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Huff, jeg trodde overskriften antydet "mistet" som i et dødsfall av noe slag. Feil fokus på meg, har en nær venninne som har mistet barnet hun hadde i magen like før fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå