åsha Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Hadde SA i juli ca 9. Testa med CB digital på lørdag og der sto gravid, testa i dag med QR, og en svak strek, ringte legen så har vært der i dag å målt HCG i blodverdi, får svar om et par dager. Off blir gal av å vente, kan det være spor etter HCG så lenge?? Noen med erfaring???
Minesmå:)+en til! Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Jeg hadde sa 16 juli.... testa pos med digital i går. DU er gravid!! Jeg fikk neg på torsdag, svak strek på lørdag, sterkere i går og pos dig. Det er ikke spor etter saen sist! garantert!...har du hatt mensen imellom?
åsha Skrevet 23. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2008 Nei har ikke det, men hadde jo blødninger i 3 uker etter Sa. Blir jo helt tullete av det her. Syns jo jeg hadde symptomer også. Gratulerer til deg da!!
åsha Skrevet 23. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2008 Hvilke tester har du brukt? Andre enn CB digital? Har du fått mensen tilbake etter din SA?
Minesmå:)+en til! Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Jeg fikk mensen tilbake 4 uker etter sa, (blødde i 1,5 uke.) Tasta neg etter 3 uker (bare for å forsikte meg om at det var ute av kroppen).. Brukte billigstav denne gangen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå