Gå til innhold

Er så i tvil!!!:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde SA i juli ca 9. Testa med CB digital på lørdag og der sto gravid, testa i dag med QR, og en svak strek, ringte legen så har vært der i dag å målt HCG i blodverdi, får svar om et par dager. Off blir gal av å vente, kan det være spor etter HCG så lenge?? Noen med erfaring???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sa 16 juli.... testa pos med digital i går. DU er gravid!! Jeg fikk neg på torsdag, svak strek på lørdag, sterkere i går og pos dig.

 

Det er ikke spor etter saen sist! garantert!...har du hatt mensen imellom?

Skrevet

Nei har ikke det, men hadde jo blødninger i 3 uker etter Sa. Blir jo helt tullete av det her. Syns jo jeg hadde symptomer også.

Gratulerer til deg da!!;)

Skrevet

Hvilke tester har du brukt? Andre enn CB digital?

Har du fått mensen tilbake etter din SA?

Skrevet

Jeg fikk mensen tilbake 4 uker etter sa, (blødde i 1,5 uke.) Tasta neg etter 3 uker (bare for å forsikte meg om at det var ute av kroppen)..

 

Brukte billigstav denne gangen...

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...