Gå til innhold

Må bare spørre.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

 

Jeg bruker noen slanketabletter som jeg har kjøpt i Sverige, på de står det: skal ikke brukes av gravide. Nå vet jeg ikke om jeg er gravid før om ca en uke, så spørsmålet mitt er: Kan jeg bruke disse til jeg vet om jeg er gravid? Har ingen typiske gravidtegn borsett fra at jeg er oppblåst i magen (var det da jeg skulle ha sønnen min), og i går blødde jeg litt (tenkte på festeblødning). Slutter selvfølgelig dersom det er skadelig.

 

Er det skadelig for barnet på et så tidlig tidspunk dersom det skulle vise seg at jeg er gravid? Det er jo en del som er ute å fester, som er gravide og ikke vet det før de har tatt en test.

 

Håper noen kan hjelpe meg. Vil helst unngå å snakke med nær familie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du rekker nesten ikke å gå ned noe som helst på den uka allikevel, så jeg skjønner ikke helt vitsen med å ta dem...?

Skrevet

Er ikke noen jeg har begynt på akkurat nå, men som jeg har brukt en stund. De gir energi.

Skrevet

hørtes ikke helt bra ut ville ikke tatt dem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...