Gå til innhold

Angående nedpress... er dette vanlig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Når jeg går/står/beveger meg kjennes det ut som om babyen er på vei ut mellom bena mine. Det presser vanvittig nedover og jeg har problemer med å gå. Noen som har opplevd dette? Er i uke 35 nå- og kjenner masse liv. Er i tillegg litt småkvalm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

 

Har også gått å kjent på det, fikk det ganske tidlig faktisk! det kan nok være vanli for oss som er 2gangs :) så lenge du ikke får rier eller vannavgang skal du bare slappe av..

vær flink å legg deg ned å slapp av i løpet av dagen for å avlaste litt dette nedpresset.

 

Stor forskjell på 2gangs i forh. til 1gangs syns jeg :)

 

Lykke til.. :)

Skrevet

er i uke 30 jeg da men den go del nedpress hver gang jeg reiser meg og skal begynnt å gå .. men det gir seg fort da når jeg har gått en stund .. men gu kor ekkelt kjenners jo ut som om den skal komme ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...