fisk-76 med fjerdemann i magen Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Hun sa jeg hadde 3 cm opning og at mormunn var nesten helt utflatet. Betyr d fødsel snart? Hva tror dere?
Artemis*på overtid* Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Det er jo lov å håpe! Jm sa jeg kunne gå med 3 cm åpning lenge, siden jeg er 3gangsfødende- så jeg ville nok hatt litt is i magen likevel- men det nærmer seg nok iallefall!!!! Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå