Herlige barn har jeg fått Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Bestilte noen varer fra nettbutikken helt i 100 for ca 4 uker siden. Har enda ikke mottatt noen varer og innehaveren skylder på posten, men da er det rart det er opptil flere som ikke har mottatt varene de har bestilt. Når man sender damen en mail får man bare samme mailen tilbake om at hun har vært borttreist og at er ikke pakken kommet innen 1 uke så skal hun sende ny. Nå vurderer jeg og melde tapet mitt til visa da jeg betalte med visa da jeg bestilte varer. Er det flere som har hatt problemer med denne nettbutikken??
Gjest hovedinnlegger Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Visa er veldig samarbeidsvillige dersom du ikke har mottatt varene dine. Det er bare å ringe dem.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Hvilken nettutikk?
Herlige barn har jeg fått Skrevet 23. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2008 helti100.no eller com på slutten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå