Mamma`n til C og 2 engler Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 men fortsatt ingen mens eller tegn på at den skal komme enda jeg har fått negativ g-test.....
GoodFeeling Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 hei:) jeg hadde å ikm i går og har bare fått negative tester... noen få symptomer på graviditet har jeg men ingen på at tr skal komme.. når skal du teste på nytt da??
Vannmann35 Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Jeg har ikm i dag, men ikke fått noe enda... Lov å håpe at den ikke kommer...
snartmammatil4 Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Jeg hadde og ikm i går, 2 negative tester:/ håper på å få positiv test snart, vil ikke ha mensen hvertfall:)
Mamma`n til C og 2 engler Skrevet 23. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2008 oki,man kan bli frusterert av mindre ass.. Jeg tenkte jeg skulle teste på torsdags morgen igjen om tr fortsatt uteblir.. Du da?
GoodFeeling Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 det blir nok til helga her å ja...viss ( bank i borde ) tr ikke skulle komme da.. arti å få høre hvordan det går med deg å
Mamma`n til C og 2 engler Skrevet 23. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2008 i like måte:) si ifra hvis det "skjer" noe hos deg da:)
okidok Skrevet 23. september 2008 #8 Skrevet 23. september 2008 Jeg tror jeg hadde IKM i går (22.9). Første mnd uten piller på 6 år så er litt usikker på sykluslengden. Mener å huske at den lå på ca 30 dager. Og da skulle mensen hvertfall ha kommet til i dag!! Men jeg har ikke noe andre tegn enn mensmurringer. Så jeg regner med at TR er like rundt hjørnet. Murringene er bare periodevis. Kan ikke huske at det pleier å være sånn. I perioder kjenner jeg INGENTING. Også kommer det knip innimellom. Hvis ikke jeg husker feil så pleier det hele tiden å være en konstant murring, men med smertetopper. Noen andre som også opplever dette? Eller er det bare jeg som leter litt for hardt etter noe unormalt???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå