Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Har ei jente på 5,5 år. Hun kaster opp, og er løs i magen, har vært sånn siden søndag.. Spiser ikke mat, og drikker lite.. Har ikke tisset siden kl.10 i morges.. Var innlagt på sykehuset for 2,5 uke siden, for å få intravenøst, i forbindelse med at hun hadde fått ROTA-viruset (oppkast og diare det også).. Hun er ganske tynn,så har lite å gå på.. Vet ikke hvor lenge hun kan gå sånn, uten å ta kontakt med lege? Om det er farligere siden hun nettopp har vært ganske syk.. Noen tips og råd?
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Tror u hun klarer å vente til i morgentidli? da kan du ringe fastlegen så får du sukkert komme inn samme dag. Du kjenner henne best. Go bedring:)
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 23. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2008 Takk:) Ringte nå, fikk beskjed om å komme på legevakta kl.7.. Ville se på henne, og ta noen blodprøver for å skjekke om det var fare for uttørring..
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Ok. =) Hold oss oppdatert:)
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 23. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2008 Da har vi vært på legevakten:) Fikk beskjed om å kjøpe kuli(saftdrikk), og potetgull til henne.. Prøve å få henne til å spise og drikke det.. Og følge med godt på allmenntilstanden, om hun ble verre måtte jeg ringe med en gang..
NoDoubt Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Får håpe hun får i seg litt. Lykke til og god bedring:-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Hvordan går det med henne?? Får hun i seg noe? Ikke noe gøy når barna er syke, får håpe hun snart blir frisk igjen nå. Min gutt er også veldig tynn, og jeg syntes det er helt forferdelig når han får oppkast syka... Riktig god bedring til henne!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå