Moderator. Hannah Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Du får to stjerner av meg, nettopp fordi du er så forbanna god på å krympe hjerner. Vi sees på premieren snart da:-)
Moderator. Hannah Skrevet 23. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. september 2008 Slaskepått, for å ikke snakke om deg. En jævel til å spy ut verbale gloser for så å fleske til med en ekstraordinær avsluttning som så absolutt burde vært vist på tvn:-)
Medisterpølsa Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Det var nok slaskepått du skulle fram til her, ja, men jeg nyyter jo selvfølgelig kjendistilværelsen selv må vite;-)
Moderator. Hannah Skrevet 23. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2008 Det er søren ikke lett å holde styr på dere to langbeinte skranglekasser for tiden. Tenker litt på høstutstillingen som sikkert har vært et godt alternativ for dere som menger dere med fintfolket:-)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Nå snakker hu med seg sjøl igjen.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Helt tragisk. Vi vet vel alle hvem dette er. Gå og pul!
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 Jeg er så forbanna drittlei de innleggene her. Kun fulle av piss. Skaff deg/dere et liv, isteden for å sitte å lage idiot innlegg her.
Medisterpølsa Skrevet 23. september 2008 #8 Skrevet 23. september 2008 Jeg har det veeldig gøy for tiden. Alle dere anonymtrolla og annet pakk som tror dere vet alt: Jeg ler meg skakk av dere;-) Keep on what you're doing. Hahaha
Medisterpølsa Skrevet 23. september 2008 #9 Skrevet 23. september 2008 Tja... Jeg har selvsagt vært inne på tanken. Men sånne tilstelninger kjeeeder meg. Det er liksom bare masse overfladisk drittpreik.. Derfor jeg sjelden er å se på premierefester og sånn også. Men på nachspilet dukker jeg opp. Det er saker det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå