Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 er bare snadder:-) Snille mamma ringte i dag og spurte om hun skulle lage en ekstra form med det til oss og vi takket ja. Gøy å se hun på 15 spise som en voksen og spørre om å skrape formen ren til slutt:-)) Hun er ingen fan av fisk, men fiskegrateng er yummie! Så jeg får godsnakke med mamma og høre om hun vil dele oppskriften sin med meg. Artig å lage det selv også!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Jaaaaa det er kjempegodt. Og jeg er så lei meg for at fiskebutikken i byen her la ned. Men jeg kunne ikke holde liv i han alene:o) For han lagde fiskegratengen selv, og så kunne jeg gå hjem å steke den og kalle den min egen;-) Men her i huset spiser de fiskegrateng som er både hjemme og bortelaget....... God middag, men du er kanskje forsynt nå eller???
♥Snulder Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Jeg er heller ingen fan av fisk, men fiskegrateng synes jeg faktisk er nesten godt;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå