Venter nr 2:)) Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Hei, er det noen der ute som har fått svar på søknad om stipend og lån fra lånekassen nå?Når sendte dere inn søknaden ??Og skal noen ha føselstipend for sommeren?Hvor mye fikk dere for hver mnd i sommer?? På forhand tusen takk for svar!!:)
Gjest -<<- Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Vanlig stipend/lån? Ja. Søkte i midten av juli en gang, fikk svar noen uker senere og utbetaling i midten av august. I sommer fikk jeg ingenting, siden det ikke var fødselsstipend jeg mottok.
Venter nr 2:)) Skrevet 23. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2008 Tusen takk for svar:) kan jeg spør om hvor mye du fikk utbetalt i august da?
Gjest -<<- Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Spørre kan du alltids, men siden beregningen er noe individuell når man har barn vil det jo ikke ha noe å si for hva du får. Har du forsøkt lånekalkulatoren på www.lanekassen.no? Den kan gi deg den presise summen i forhold til din livssituasjon.
Dibberinnen Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Utbetalingen er veldig individuell....den varierer av mange grunner - enslig mor, gift, samboer, ingen barn, flere barn, privatskole osv osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå