mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Er så redd... Hadde en blødning forrige uke, og da var jeg på ultralyd med en gang, hjertet slo da.. I helga sluttet blødningen, var hos jordmor i dag, og hun fant ikke hjertelyd... Noen som har opplevd at den ene gangen har man hørt hjertelyd- andre gang ikke?!??! Har ringt Volvat i panikk.. Kunne ikke få time på sykehuset før neste uke.... :-(
erotica80 *3boys1girl Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 nesten det samme til meg,men jeg hadde ikke blødning.ble forklart at babyen er jo bitteliten inne i en litt større "sekk" og det skal da godt gjøres å treffe akkurat og få høre hjertet hver gang en er så liten..det var det som ble sagt til meg..hjertet slår ennå..16 uker nå..
Dodlimammatil2 Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Hei, legen min ville ikke prøve å finne hjertelyden engang før jeg var 18 uker på vei. Det går nok helt sikkert fint skal du se
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 24. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2008 PUH:-) Dro til privat ultralyd i dag, hjertet slo:) Og babyen beveger seg masse, har to ben, to arm, ti fingre osv:) Kjempeflink lege som sjekket ALT, og det er ikke fare for nye blødninger. Tårene trillet fra både meg og kjæresten min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå