mayb1 Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Noen som har erfaring med eggl.tester?Har prøvd det nå og fått positiv test tirsdag i forrige uke. tok en i dag og den var og positiv? Noen som har opplevd det samme?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Har testet i flere dager - og testene viste positivt i litt over ett døgn. Tok 4 tester på et døgn, og den siste etter ca 30 timer var negativ.
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Jeg er desidert Clearblues beste kunde på digitale EL tester! Har brukt 1-2 pakker pr syklus i 28 måneder... Godt de er mye billigere på nett (kr. 199,-) Kjøpte en i dag på apotekter til 319,- for den helt samme - sinnsykt spør du meg! Jeg har noen ganger brukt andre tester, men de er det lett å lese av feil... Har hørt at det er mulig med flere EL i en syklus, men aldri opplevd det selv. Kanskje du er gravid? Da kan jo goså EL testene bli positive! Lykke til! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå