LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Søknad om inførsel av valp er godkjent, så jeg har en date med en finsk liten kar førstkommende mandag! Jippi!!!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 23. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. september 2008 Ingen som vil hyle litt sammen med meg? :-p Verste av alt er at jeg gleder meg BÅDE til å treffe han lille på fire bein, og til å treffe han litt større, kjærestetingen min. 14 dager er leeenge.... Også gleder jeg meg til fredag, for da skal jeg på jentefest, siste fest før babyen er i hus! Skulle ikke vært lov å glede seg SÅÅÅ mye!!! :-D
* 5 om dagen * Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 å, du har masse å glede deg til....det er så moro å ha noe å se fram imot, er vist nok i det daglige,som er nokså kjedelig ja.... så håper kjemien stemmer da, men det gjør den nok,de er jo mennesekts beste venn....lykke til... fest er også moro, det skal vi også til helgen, men er tunnelfest,så blir noen hundre stykker, men moro å treffe så mange andre fra distriktet da.... men mest av alt gleder jeg meg til kjæresteturen jeg og min mann skal ha 1-8 nov, da skal vi på spa hotell på gran canaria...det blir deilig det, men gruer meg for å være borte fra ungene 1 uke da...jobber litt med meg selv akuratt der nå ja...
piano♫ Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Gratulerer så masse - det blir koselig, vuttu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå