ampall Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Imorgen er det tid for den ordinære ultralyden... Gru-gleder meg skikkelig Litt nervøs,men mest spent. På sykehuset jeg skal(kongsvinger) så har de 3d også som de tar gratis. Men hvor mye ser man egentlig på 3d ultralyd i uke 17? Den er jo så liten.. Noen med erfaringer?
smilan Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Var på kongsvinger jeg også for 2 uker siden... Jeg hadde morkaka forran så bildene ble ikke helt bra, er nok fint med 3d senere i svangerskapet også tenker jeg... Har hørt mye bra om sandvika da, tenker på det selv. Lykke til, det er en opplevelse.. Jeg tok en bit sjokolade før ul og det satte fart i den jente der inne :-D Får dujordmor Eli i tillegg så er du suuper heldig..
ampall Skrevet 23. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2008 Ja, det er Eli jeg skal til Har kun hørt positivt om henne! Skal jammen ta meg en sjokoladebit jeg også! hihi.. Får man se fjeset eller bare kroppen på ul når det er så tidlig? Har to barn fra før, men det var før 3d kom
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Var på Kongsvinger da vi ventet junior og man ser faktisk ganske mye på 3D/4D. Man får liksom helt andre proporsjoner i bildet. Babyen har så lite fett på kroppen, så det er ikke lett å finne noen ansiktstrekk. Jeg har nå resultatet å sammenligne med og junior er hverken ulik eller lik UL bildet fra uke 17. Var kjempemoro å ha et "bilde" av babyen med ansikt, istf bare beina man ser på vanlig UL. Underveis i undersøkelsen skifter de mellom 2D og 3D/4D flere ganger. 2D er best når de skal måle fosteret. Eli er veldig flink til å forklare underveis. Vi hadde en urolig krabat som ikke ville bli tatt bilde av, men hun prøvde alt hun kunne å få et blinkskudd. Har nå 5 uker igjen til vi skal ha UL med nr.2 hos Eli
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Det er plass til hele kroppen når de bruker 3D så tidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå