Gå til innhold

Aaaarrrgh!!! hun gulper opp ALL melken!!!


mamman til 2 nydelige jenter

Anbefalte innlegg

hun er bare 3 uker gammel og begynte å gulpe skikkelig for et par dager siden. Ble anbefalt minifom, men på flasken står det brukes ved 3 måneders kollikk. Noen med erfaring med minifom? og kan jeg bruke det p min lille gulpefrøken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

 

Jeg har begynt å bruke minifom til min gutt, men det er fordi han sliter med magen og trenger hjelp til å prompe og rape.... Hørst litt rart ut å bruke minifom til gulp? men jeg vet ikke...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke du har prøvd Dr.Brown flaskene, vil jeg anbefale de!! Mi jente på 4 uker sliter ikke med luft i magen etter at jeg gikk over til de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym: pumper du deg og gir fra flaske, eller gir du mme? for de svelger vel kanskje ikke såå mye luft når man ammer som ved vanlig flaske eller...? ikke god peiling på dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei beibis! Drikker du brus? Sønnen min slet med å få ut lufta og ble sint når han skulle bersje...Tenkte ikke på at brus kunne være årsaken, for førstemann hadde ikke reagert slik... Men da jeg slutta med kullsyreholdige drikker ble magen til poden helt fin :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten min er snart 6 uker...Han promper og raper mer etter at jeg begynte med minifom, ja. Men han sliter fortsatt litt med det... Og han strever fortsatt med å bæsje.. han kan holde på med å grynte og "presse" opp mot en time før det kommer i bleia.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 1. mann gav jeg bare mme på Dr. Brown sine flasker. Denne gangen ammer jeg, men bruker fortsatt disse flaskene. Gir både mme og 1 flaske nan til kvelden.....

Jenta mi er ikke plaget med vond mage, men disse flaskene var gull verdt for storebroren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...