Kasandre Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Jeg lurer på om du klarer å se når vi får vårt første barn, kanskje også hvor mange vi får? og evnt også om han kanskje vil fri til meg snart:) Om du ser andre ting er det flott også Skriver initialene våres, håper det er like bra som navn:) Jeg: K.A.N 071284 Han: J.H 230480 tusen takk:) Klem K.
lillebilla Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Hei Fikk opp graviditet rundt juletider jeg. Ser også 2-3 barn til sammen, mulig tvillinger? Frieri ja.. ser ikke noe der før til sommeren, men kan såklart ta feil Lykke til!
Kasandre Skrevet 23. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2008 hei og takk for svar:) det er mye tvillinger i hans familie, så er ikke helt umulig det;) Tror du frieri rundt sommeren eller? Høres spennende ut:) Hvordan føler du vi oppdager graviditeten? uventet eller ventet? Snakker om barn nå, men har ikke planlagt å prøve helt enda:) klem til deg:)
lillebilla Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Tror nok det blir en ventet og "planlagt" graviditet på deg.. føler også enten tvillinger eller to veldig tett på hverandre
Kasandre Skrevet 23. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2008 Er ikke sikker på om vi bestemmer oss for å prøve før om et års tid, har 6 mnd igjen av studiet mitt..skulle komme som en gedigen overraskelse om han plutselig sa et nå er det nå liksom:) Er det denne jul du får følelsen av? Beklager hvis jeg maser litt på deg nå kjære deg, ikke ofte jeg har fått svar herinne, så spør litt mye nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå