Gå til innhold

Hjelp meg litt her =) Om el/tester osv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det første så lurer jeg på om sædcellene kanskje blir inni deg i 24-72 timer eller gjør det de helt sikkert? Er det alltid noen (forutsatt at sæden er av god kvalitet og kvantitet) som blir inni der og svømmer seg opp eller er det som oftest bare kanskje? Eller kun rundt el osv?

Noen som vet?

Og videre lurer jeg på om hvis jeg hadde sex i går rundt 2300, vil en eggløsning i dag evt i morgen kunne ganske sikkert bli et positiv resultat av det ene samleie eller er sannsynligheten mindre heller en stor? Vet jo at sex rundt eggløsning så blir bare 25% eller er det 17% gravide, men liksom om sædcellene holder seg i godt hold så lenge?

Også er det noen som har en mening om denne el-testen?

For meg er det så positivt som jeg noen gang har fått+ smerter i venstre siden, nederst i magen og noen som så ut å være el-slim i dag. Noen som har hatt en ligende test rett før, på eller rett etter el? Eller er det bare normal LH.verdi?

Image and video hosting by TinyPic

Sorry for et litt rotet innlegg,lurte plutselig på så mye, har ikke hatt el på 3 pper, og nå kjennes det litt ut som det er på vei. =) Men har bare hatt sex mandag kveld og har ikke mulighet for mer pga jobbreising. Så håper liksom det skulle klaffe selv med det ene samleie da, men men. Takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi heis sann:P Linken er jo helt rar. Legger ut en ny som skal funke

http://i36.tinypic.com/2m4qb1l.jpg

Herreminhatt. Jeg lager alltid så lange spm selvom jeg bare lurer på noen få ting... Hihi

Kanskje noen har svar likevel?

Skrevet

syntes testen var positiv ja:)

Skrevet

Sædcellene lever inne i deg, i egglederen, etter et samleie ja. De har vel en gjennomsnittlig levetid på 72 timer ved normal kvalitet. Så ved samleie i går kveld og eggløsning i dag skal mulighet for graviditet absolutt være til stede.

Testen kan jeg ikke uttale meg om, brukte bare CB digital, og den er enten positiv eller negativ.

Skrevet

Takk for svar:) Er så glad det finnes fourm som dette og på "bli gravid" er det liksom aldri noe skittkasting eller noe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...