firemerkersmør Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Hva gjorde dere da? Fikk dere automatisk UL for å bekrefte liv? Eller gjorde legen noe annet for å utelukke en MA?
#Ariadne# Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 ingen ting ble gjort.. fikk beskjed om at det var normalt.
Blue Lady Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 verken lege eller jordmor gjorde forsøk på å høre hjertelyden før uke 17, med sånn doppler eller hva det heter. Nettopp for å unngå at jeg og andre gravide ble hysterisk (sier ikke at du er det altså, men jeg ville blitt det) når de ikke fant den. Jordmor sa det var helt vanlig å vente til uke 16/17 før de gjorde forsøk, fordi det er så vanskelig å finne hjertelyd så tidlig.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 som Blue Lady sa.. jeg hørte ikke hjertelyd før uke 16, og da sa jordmor at hun muligens ikke kom til å finne den ennå.. Hun fant den da, så det var jo morro..
Erisa* Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Vi gjorde heller ingen ting, i uke 13. Det er jo vanske vanlig. Du er vel egentlig heldig om du hører hjertelyden så tidlig.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 jeg maste meg til og høre på hjertelyd i uke 13 (tror jeg). legen min ville ikke fordi det ikke var alle som hørte det så tidlig og da ble mammaene beskymret og han likte ikke og gjøre folk beskymret. så jeg måtte love på tro og ære at jeg ikke ble beskymret og forsto at det var helt normalt. før han hørte etter ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå