sommer1 Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Har mye ryggproblemer så fikk et bånd på KK som skal hjelpe for eller mot bekkenløsning. Er som et støttebånd som man skal ta på seg som et slags miniskjørt. Men, tingen er- Jeg fikk ikke infomasjon om når jeg skulle bruke dette. Er det for å forebygge eller når jeg evetuelt får bekkenløsning??
Gjest Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Hei. Litt usikker på om det er bekkenbelte du mener... Hvis det er det, så fikk hvertfall jeg beskjed om at det skal brukes når man står eller går, og max 1 time om dagen...
Gjest amandine Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Jeg bruke bekkenbelte nesten hele tiden, det er alfa og omega for meg iallefall! Det gjør at jeg kan stå og gå uten for mye smerter. Jeg har et mørk grått et, gula rehab, tror jeg? Og bruker det mye mer enn 1 time pr dag...
Gjest Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 jeg har også et fra gula rehab, og bruker det masse. ikke hvis jeg bare skal gjøre noe som varer et par minutter. men bruker det når jeg vasker kopper, når jeg ordner håret, er på butikken. altså alt som krever at jeg må stå eller gå mere enn 5- 10 min i strekk. hender jeg på en god dag går en liten tur i ulendt terreng, og da bruker jeg det ikke, slik at musklene skal få trene seg uhindret. skulle jeg brukt det bare en time hver dag har jeg hatt mye mere smerter enn det jeg har nå med beltet. har forresten vært ute å gått nesten 300 meter i skogen nå nettopp!! SEIER!! men nå blir det godstolen resten av kvelden:-((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå