lillegulletvårt=) Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 jeg har spist salami i hele sv skapet mitt ...uten å fryse det men kun fersk og fresh fra pakka ..men samtidig ikke kun samme dag som den er åpnet ...flere som har gjort dte ??? Ser det er mange som er så redd for det her inne ..!!!! Har du spist salami og ???
3barnsmor :-) Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Det har jeg også.. visste ikke om faren forrige svangerskap og da fikk vi ei velskapt datter.. så da jeg leste innleggene her om at det ikke er bra å spise.. så har det ikke hindret meg fra å spise det for å si det slik.. Det er jo så godt..
LilleLykkeMor Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Ikke salami, men peperonipølse :-)
lin76 Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Jepps, salami har det blitt ein god del av. Men fersk frå pakka, og ikkje i utlandet.
cyberkit *fødeklar* Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Javisst, både salami og tine kremoster *NAAAAAM*
ChellBell - har født! Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 Jeg har spist salami, røkelaks, sushi og Brie et par ganger til og med. JEG ER HELT GAAAAL ASSA!!!!
kaang Skrevet 23. september 2008 #8 Skrevet 23. september 2008 Jeg har spist alt mulig gjennom svangerskapet, også salami. Testet positivt på toxoplasmose. Hva er det med salami'en egentlig? Jeg bor ikke i Norge, så her er det noe som har gått meg hus forbi...
Gjest Skrevet 23. september 2008 #9 Skrevet 23. september 2008 jeg har spist masse salami og masse fårepølse... nam nam.... d er jo kjempe godt.. jeg hadde ikke klart å gått ni mnd uten d:)
WPW Skrevet 23. september 2008 #10 Skrevet 23. september 2008 Jeg har ikke spist salami, for det er jeg ikke så glad i, men jeg har spist både sushi (dilla) og drukket masse kaffe (nam).. Tror de aller fleste spiser noe i løpet av svangerskapet som ikke anbefales egentlig. Og tror også at folk i 1-2 trimester er mer stressa på det fordi man rett og slett er mer usikker da. Føler meg mye tryggere nå iallfall.
Girlygirl83 Skrevet 23. september 2008 #11 Skrevet 23. september 2008 Jeg har ikke spist det i graviditeten. Har ikke turt. Gleder meg villt til å spise det igjen etter fødsel. Men, når jeg tenker på hvor mye salami jeg har spist i mitt liv, og aldri har jeg fått toxo, så sjangsen er nok minimaaal! Det går nok helt fint selvom du har spist litt av det =)
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 24. september 2008 #12 Skrevet 24. september 2008 da jeg ble gravid, nevnte ikke legen med et ord at jeg ikke skulle spise salami.. heller ikke noe ang å ikke drikke kaffe.. så jeg har gjort begge deler.. men ikke særlig mye.. er ingen stor kaffe-drikker, så blir kanskje max 4 kopper på 1 uke.. og jm og lege har sagt ved hver sjekk at ungen er frisk og fin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå