Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Før trente jeg hver dag. nå er det annen hver dag ca..
metaMORfose Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Som regel 2-3 ganger i uka, samt at vi er veldig aktive i helgene, men det blir jo ikke trening i den forstand. Sykler frem og tilbake til jobb omtrent hver dag, det er vel et par mil pr dag.
piano♫ Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Et par ganger i uka + at jeg har en jobb der jeg står/løper/går mye.
Gjest Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Samboer'n vil gjerne at vi skal begynne å trene mer regelmessig sammen fremover Fint å ha en til å dytte seg litt. Ellers blir det gåturene jeg har med lillegutt, kjenner dem i låra så litt tar det jo...
Regnbuens barn™ . Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Før trente jeg nesten hver dag, men nå trener jeg ca 4-5 dager i uken, og ca 7-8 timer hver uke. Prøver å bruke bena ofte men siden jeg må ta bil til skolen hver dag så blir det mindre av det dette semesteret..
Ranveig R Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Det er forholdsvis aktivt å vere heime med ein på 3 år og ei på 10,5 mnd, men sånn utanom vanleg aktivitet, gjer eg styrkeøvelser ca 2x10min kvar dag. Som regel mage/rygg på dagtid (når eg likevel ligg på golvet og leikar med ungane) og lår/rompe/armar om kvelden før eg legg meg. Kan ikkje fordra å trene egentlig, men dette passar meg faktisk ypperlig. Begynte dette "treningsregimet" for ca 1 mnd sidan, og eg er faktisk blitt litt hekta. Og har utruleg godt av det!
NoDoubt Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 1-4 ganger i uka. Kommer vedig an på hva jeg får tid til.
NoDoubt Skrevet 23. september 2008 #8 Skrevet 23. september 2008 Trener forresten med rockeringen hver dag!!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. september 2008 #9 Skrevet 23. september 2008 Trene!? Hva er det? Jeg er alenemamma søndag til torsdag, på landet langt fra venner og familie og treningsstudio. Så min beste trening er den turen jeg noen ganger klarer å få gått når barna er i bhg. Ellers har jeg fullt opp med barn, gård, hus og jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå