Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Har tittet litt fra sidelinjene inne på de spåsidene, for vet ikke helt om jeg har truen på slikt. Men, det ser jo faktisk ut som en del av spådamene der inne har rett.. har du blitt spådd, og hadde de rett? Hvem kan du anbefale?
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Du kødder, ikke sant? :-)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 om jeg kødder med hva? anonym - har de fått rett på deg?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Ja, håper det. Ble spådd for lenge siden at jeg skulle lykkes med å bli gravid, men ikke på egenhånd, men på første prøverør. Nå skal vi til å sende søknaden
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Vel, ser at du muligens mente alvor med innlegget. Jeg forstår bare ikke at moderne, opplyste mennesker kan bruke tid og penger på kvakksalveri.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 Det koster ingen ting.. Det trodde jeg moderne, opplyste mennesker visste..
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 23. september 2008 #8 Skrevet 23. september 2008 Nei, du - og jeg hadde IKKE vært stolt eller følt meg særlig opplyst om jeg var så inni det der med spåing! Men det er helt greit for meg at folk er forskjellige så lenge jeg slipper å forholde meg til spåing. Hver sin lyst - jeg skal ikke plage deg med dette. Trodde innledningsvis at det dreide seg om tull, skjønner du, og at vi kunne få det litt artig her på tråden. Men skjønner nå at det er blodig alvor ;-) Ha en fin ettermiddag!
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 23. september 2008 #9 Skrevet 23. september 2008 Jeg betrakter slike ting som en ren kuriositet og har derfor latt meg spå av tre ulike damer der inne. Jeg har termin i dag, og har blitt spådd i.f.t. når barnet kommer og hvilket kjønn det er. Nr 1: Spådde fødsel til termin (i dag altså) og jente. Nr 2: Spådde fødsel til termin og gutt. Nr 3: Spådde fødsel til den 20. som passerte i helgen, og jente. Så langt er det ikke mange timene igjen av dagen og ingen fødsel på gang, så alle tre har nok tatt skammelig feil på fødselsdato. I forhold til kjønnet er jo mulighetene 50/50, uansett, så noen må jo få rett. Nei, dagen kommer ikke hvor jeg tar slike ting alvorlig. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå