Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Jeg har ergosykkel å manualer. å går en del turer. I morgen blir min første joggetur....
2 små orkaner Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Har meldt meg inn i treningssenter. Til nå har jeg prøvd: Pilates, Body balance, romaskin og et rart apparat kallet ARCH ( blanding av ski og løp)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Trener på treningssenter.. Ikke gjordt lenge, men er jo kjempe gøy. Og satse på at resultatene kommer snart også.. )
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 sparker fotball med barna...hehe:)
Raych Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Turer omtrent hver dag, styrketrening 3 dager i uka, aerobic/step 2 ganger i uka. Kanskje en tur i svømmehallen innimellom:)
Regnbuens barn™ . Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Trener styrke 3-4 dager pr uke, løper., sykler og rir 2-3g uka ettersom tiden strekker til.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Jeg blir helt "syk" når jeg leser om alle trenings former.. Jeg er ikke noen treningsnarkoman selv i det hele tatt, men nå når jeg ikke kan har jeg sååå lyst til å gjøre alt. Jeg har gått litt på treningssenter og da likte jeg veldig godt fitball, yoga og spinning. Men meldte meg ut når jeg ble gravid. Nå er planen å begynne å gå lange turer når barnet kommer seg ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå