Gå til innhold

trenger noen råd ang. menn og permisjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg litt bekymra... min samboer er verdens herligste. vi har alltid delt på oppgavene hjemme, både matlaging, støvsuging, klesvask+++. men pga bekkenløsning har jeg vært sykmeldt de siste to mnd og da har jeg hatt middag klar hver eneste dag, jeg gjør husarbeidet og stort sett alt som hører med. og det synes jeg egentlig har vært greit, men bare for å ha sagt det til han så sa jeg her en dag at når beijbien vår kommer så må han tilbake i gamle vaner igjen og hjelpe til litt med husarbeidet osv. og at han må også stå opp med den lille noen netter når han ikke skal på jobb og slikt. da fikk jeg til svar; "nei, du skal gå hjem hver eneste dag! du har mer enn nok tid til å ta deg av alt det der!" jeg ble mildt sagt sjokkert! en ting er at jeg har tid til det, men hva med all den kvalitetstiden med barnet sitt han går glipp av?? stell ol er jo en viktig brikke i å danne bånd mellom far og barn. hvordan har dere gjort det i permisjonen? gjør dere "alt" når dere er hjemme? er det urimelig av meg å forvente at også han skal bidra? for hva med de 6 ukene han skal være hjemme? ALDRI om han kommer til å ha middag på bordet hver dag da! mulig dette er en filleting å bekymre seg for, men tror det fort kan bli et problem hjemme hos oss hvis vi ikke klargjør litt på forhånd....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...