Gå til innhold

Hvor kjøper du klærene dine?

Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

jeg bruker H&M en del og vero moda og bik bok og cubus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

som oftes kapphal, noen ganger HM

Skrevet

Har myyyye fra vero moda, en del fra cubus, litt fra H&M og litt fra Lene V. :o)

Skrevet

Overalt faktisk. Finner jeg noe plukker jeg det opp.

Men sånn opp gjennom tiden har jeg masse klær fra hennes, bik bok, only/vera moda ol., cubus, litt fra kappahl og fame.

Skrevet

Der jeg finner noe jeg liker, er veldig vanskelig i kles veien, så finner nesten aldri noe.

BH er finner jeg kun på Hennes og Maurits.

Skrevet

Der jeg finner noe. Sliter veldig med å finne meg klær jeg liker og føler meg vel i..Og etter jeg fikk barn har det vært så mye enklere å bare kjøpe til dem.. Men denne gangen når jeg ble gravid gikk jeg gjennom hele klærne mine og kastet veldig veldig masse, så nå er målet og tyne de klærne jeg har til vekta er godt nede igjen så handle meg masse da:) Gleder meg allerede.

Skrevet

Ganske kresen på hva jeg synes kler meg så når jeg først finner noe som sitte pent så kjøper jeg gjerne to. Handlet mye på internett siste årene for blir bare stressa av å gå i butikker og prøve klær. Men nå har jeg ikke handlet noe til meg selv på kjempelenge. Forhåpentligvis ikke så lenge til jeg er kvitt resten av graviditetstillegget - skal heller gå amok da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...