Gå til innhold

Guttenavn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har store problemer med å bli enige...

Hva synes dere, gjerne ranger=)

Jonathan, Dennis, Benjamin, Jan Henrik, Emilijan...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sleit med gutte navn sist og blei omsider enige.

så om det blir gutt denne gangen å så blirvi vel ikke enige flør han er konfirmant.

av de navnene du nevner liker jeg aller best bensjamin.

men her inne på første trim har vi jo enda goooooooooooooooood tid

;)

Skrevet

Emilijan

Benjamin

Dennis

Jonathan

Jan Henrik

...vil jeg si...

Timian er også fint navn synes jeg

Skrevet

Benjamin

Jonathan

Jan Henrik - litt kjedelig, kanskje?

Emiljan?? Uff nei, virker som om man har klusset med et vanlig navn for liksom å gjøre det interesant. -an endelser minner meg også om jentenavn

Dennis - heter hunden min, så veldig glad i navnet, men jeg har jo da vansker for å se det for meg på et barn :-d

Og Timian er da et krydder.... Snakk om å legge opp til mobbing /:-(

Jaja, min smak da :-)

Skrevet

Av de navnene synes jeg Benjamin og Jonathan var finest :). I den rekkefølgen.

Skrevet

...Boogie Woogie...

Og Bjørn er et dyr, Linnea er en blomst, Oliver ligner på Oliven, Leander er en plante, og slik kan man fortsette...listen blir lang.

Jeg synes du svarer på en lite respektfull måte. At du har valgt å gi hunden din et menneske navn, betyr ikke at det er ødelagt for videre bruk.

Sønnen min går i klasse med elever kaldt Tinius, Maximus, Cornelius, Vebjørn, Lykke, Othelia... navn som ikke er så vanlige, men de blir da ikke mobbet for det.

Foreldre har da et ansvar om å lære sine barn at slike ting skal man ikke egle med.

Det finnes så mange inernasjonale navn eks: Moradi, Isbilen m.m som er helt uvanlig i Norge, men vi må lære våre barn å respektere det.

Hun ønsket riktig nok en vurdering og rangering, så det er nå greit nok. Men, jeg håper inderlig ikke du sier til en mor eller far som nettopp har enes om ett navn (og da valgt det fineste de kan tenke seg, sannsynligvis) "Kjedelig", "det er jo en plante"....

Skrevet

Jeg liker navnene i denne rekkefølgen.

Dennis, Jonathan, Benjamin, Emilijan, Jan Henrik

Skrevet

Jeg likte best Benjamin, så Jonathan.

Så et hopp ned til emilian (Men ville skrevet det uten j, jeg synes det så ut som skrivefeil med j-en der...)

Og så enda et hopp ned til Jan Henrik og Dennis. Jeg kalrer ikke helt se for meg en liten unge som heter Jan Henrik, og med Dennis får jeg bare asosiasjoner til Dennis the menice...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...