Lullunutu Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Har store problemer med å bli enige... Hva synes dere, gjerne ranger=) Jonathan, Dennis, Benjamin, Jan Henrik, Emilijan...
Tita&Tage Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 1. Jonathan (et navn jeg alltid har likt og ser for meg både en baby og en stødig kar med dette navnet) 2. Benjamin (er jo lykkens sønn da) 3. Emilian (uvant og litt søtt for min smak) 4. Jan Henrik (er ikke så glad i jan-dobbeltnavn) 5. Dennis (rampegutt tenker jeg da)
prebs Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 1.Benjamin - veldig flott 2.Jonathan - koselig 3.Jan Henrik - ikke så glad i Jan, men veldig glad i Henrik 4.Dennis - harry 5.Emilijan - harry
oro1 Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 1.Benjamin - litt femi 2.Jonathan - koselig, men passer best på baby 3.Jan Henrik - enten jan eller henrik. siste veldig fint og klassisk 4.Dennis - pøbelnavn 5.Emilijan - dette var et merkelig navn
Gjest Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Liker bare Emilian jeg.. bedre uten "j"..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå