Gå til innhold

Noen frisører her????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et hår og hodebunn problem jeg har hatt over lengere tid.

Det ser ut som jeg flasser, men jeg tror ikke det er flass for flass shampoo virker ikke. Også trodde jeg kanskje det var tørr hodebunn, men så syns jeg det er så rart siden jeg får utrolig fort fett hår.

Slitsomt. Fett hår og masse "snø" som daler fra hodebunnen. Noen som har tips om hva jeg kan gjøre???

 

Takk ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres ut som flass, evt tørr hodebunn. Anbefaler deg å dra til frisør for å finne en shampo og ikke bruke daglivarebutikk-shampo...

Skrevet

Høyrest ut som flass ja...eller tørr hodebunn som igjen kan føre til flass.

Min sambuar er plaga av dette (vaneleg flass shampoo som ein får kjøpt i daglegvarebutikkar har ingen effekt). Han brukar flass shampooen til eit merke som heiter Vichy som ein får kjøpt på apoteket. Den er einaste som funkar på han. Så muleg den virkar på deg og. (eg har sjølv prøvd den, sjølv om det ikkje er så ofte eg er plaga av tørr hodebunn, og eg synest den er ypperleg).

Den skal masserast godt inn i hodebunnen, virke i ca 1min, for så å vaskast godt ut. Pass på å ikkje få den i augene.

Lykke til!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...