Lullunutu Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Har store problemer med å bli enige... Hva synes dere, gjerne ranger=) Jonathan, Dennis, Benjamin, Jan Henrik, Emilijan...
lillemirakel!! Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 hei:-) Vi skal også ha gutt og slier med navn! dette er min mening etter rangering.-) Benjamin Jonathan Emilijan Dennis Jan Henrik VI står mellom; Daniel, Marcus, Sindre, Sondre, Alexander og Espen:-)
November nurk, i Desember Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Benjamin Jonathan Emilijan Dennis Jan Henrik
November nurk, i Desember Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Dennis Alexander Jonathan Marcus, Benjamin Daniel, Emilijan Espen Jan Henrik Sindre, Sondre, Tenker jeg da. Som selv sitter igjen med: Alexander Dennis Christopher Tenkte vi skulle ha en titt på hva disse navnene betyr. Kanskje det får en betydning
November nurk, i Desember Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Hjelpe meg.Dette ble bare rot uansett. Skulle være to lister men ble dobbelt navn i steden HiHi
WPW Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 hehe, måtte le litt av den:) Syns det er så mange forslag på merkelige dobbeltnavn her at jeg først trodde det var forslag til det:D:D:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå