Gjest Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 selv når han har hatt en lang dag i en veldig krevende jobb (psykisk) som han er ganske ny i å har fått masse ansvar pga sjefen er sykemeldt. så skal et vennepar av oss flytte, han stiller opp med en gang uten å nøle fordi at vi har bil for øyeblikket å de ikke har.. syns det er så herlig å tenke på at han liker å hjelpe andre i går kom han hjem kjempesliten fra jobb å lagde hjemmelaget pizza til oss mens jeg lå på sofaen. fordi jeg var sliten etter å ha gått rundt i byen med en venninne hehe setter bare så vannvittig pris på han. det er bare en pittepitteliten del av alt han gjør for meg. å jeg ser så frem til at jenta vår kommer. for jeg vet at han og jeg samarbeider han vil alltid være med å lage middag visst jeg lager. å han rydder alltid av sammen med meg. nøler sjeldent med å lette på seg visst det skulle være noe.. åååå jeg er sååå glad blir så gøy å gjøre ting for han når jeg vet at det ikke blir tatt for gitt.. for han sier faktisk takk, så flink du er. visst jeg har rydda o.l jeg høres sikkert veldig slapp ut, men jeg er ikke det. har bare en utrolig oppmerksom kjæreste som fortjener allverdens skryt
Gjest Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 å han sier ifra visst det er noe han ikke liker. så han er festa godt te jorda å han gir den voksende magen masse masse oppmerksomhet hver dag. passr på å si hei og ha det til henne også for et lykkerus jeg er i idag det er så digg
Gjest Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 kommer på ting hele tiden hehe.. han har heller ikke hatt kjæreste på mange år pga han har vært så veldig ungkar.. etter snart 2 år sammen så er han så lite ungkar en kan få de hehe.. verdens beste gutt..
Ayka 09+13+14 Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Så flott en kjæreste du har Han er ikke så ille min heller-selv om jeg kan telle på en finger de gangene han har kjøpt roser til meg ;p Men så er det ikke det som teller... Vi har begge våre "super-hobbyer" som vi elsker å holde på med. Og han er kjempeflink til å hjelpe meg og å bli med når det er snakk om å møtte kjøre et stykk,eller jeg bare trenger bitte-litt hjelp til en liiiten ting Herlig at han nesten er like ivrig på min hobby,som på sin egen (i stooooor motsetning til min X som ga fa** i hva jeg gjorde bare han hadde kontroll på hvor jeg var,men hvem osv!!!).... Også er han såååå flink til å trøste meg om jeg skulle være lei meg,og passer godt på meg! Herlig å bo sammen med en så flott mann som er åpen og ærlig,og som setter pris på at jeg er den jeg er * sukk-I'm-so-in-love*
Gjest Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Fint at du har en så flott kjæreste! Bare husk å fortelle han det, ikke bare oss.
Gjest Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 forteller han det ofte.. er jo ikke rart jeg får så lyst til å gjør ting for han vi er nøye på å fortelle hverandre hvor stor pris vi setter på hverandre
blirjegsnartmamma Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 Godt å høre at det er andre som er lykkelige med kjærestene sine også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå