GoodFeeling Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 nå er jeg en dag over ikm og har merket denne rare smaken i munnen en stund men ikke klart å plasere den helt da, men nå tror jeg at det er den såkalte metallsmaken jeg har fått.... dette er så spennende, å veldig kjedelig at jeg testet negativt i går. men enda håp nr jeg ikke har tegn til tr !!!! heller tegn som tyder på graviditet... jeg er enda småkvalm, har en sår brystvorte(veldi rart) oppblåst mage med en liten bongel nede, for to dager siden hadde jeg litt murringer , men ikke noe mere etter det:) jeg er skikkeli trøtt om dagen , kjennes ut som om at jeg skulle være syk!!! hmmm..... vente håpe å se !!!!!
GoodFeeling Skrevet 23. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. september 2008 jeg glemte å legge til at innimellom så kjennes det ut som om hele foten har gått av hengslene.....veldig vondt å gå da... hva kan dette være for noe??? noen som vet??
Gulosten™ Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Enten er du gravid,eller så er du det ikke:) Ble du oppmuntret nå? Vet hvor kjipt det er å gå sånn og vente, jeg var overbevist for et år siden om at det var bolle i ovnen, var kvalm og hadde verdens vondeste pupper. Svimmel og rar i hodet. Men mensen kom jommen meg 14 dager på overtid.. :S Drittgreie! Det er lett å lage disse symptomene også, fordi man ønsker så veldig. Nå er jeg svimmel og har vondt i lysken, det strammer til innimellom. Helt sprøtt, har aldri vært sånn før. Har ømme pupper nå, og det stikker i magen. Det rareste er at jeg er kjempesvimmer, og utrolig trøtt selv om jeg sov fra halv 12 til halv 8 i natt... IKM er alt fra mandag til fredag neste uke, og jeg har heldigvis ingen tester i hus enda. Lønn på torsdag, så skal bestille da:) Håper de ikke kommer før på mandag... Hehe.
GoodFeeling Skrevet 23. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2008 hehe.. veldig oppmuntrende ja..tihi men vi får vente å se da... håper det kan bli positivt på oss begge til slutt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå