Gå til innhold

Hvilken vogn skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere tips til en lett og kompakt vogn med 4 hjul og full liggestilling. Skal ha den med på tur og ha den i bilen. Vil ikke ha en sånn typisk paraplytrille, men en stabil vogn som holder til barnet er ca. 3 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke prøvd den enda, men endte opp med carena easy etter mange anbefalinger.

Skrevet

Vi har nylig kjøpt Brio Racer (Brio Sitty er en mindre variant) og er storfornøyd med den så langt. Både pris og kvalitet er rimelig god.

Skrevet

Kunne godt tenkt meg Brio, men trodde ikke de hadde full liggestilling...

Skrevet

JEG hadde uten tvil valgt bugaboo bee, men den har små hjul.

Emmaljunga Scooter er et annet alternativ, men aner ikke vekta på den, E er ikke kjent for å ha de letteste vognene

Brio race er et alternativ, men er usikker på både vekt og full liggestilling

Teutonia Timmy er genial, men tror ikke den produseres lengre, kan jo sjekke Finn.no, den er lett og liten.

Skrevet

Emmaljunga scooter er sinnsykt bra, men ikke FULL liggstilling. Det heter seg at DBS kompakt har det. Den er lik scootern. MEN har vært å sett på dbs-en, og den var nesten lik emmaljungaen i liggestilling.

Skrevet

Jeg har Carena Sprint. Veldig fornøyd med den. Enkel å ta inn og ut fra bilen og lett å håndtere. Litt større enn en paraplytrille med full liggestilling. Er stor nok så den holder så lenge barnet trenger vogn.

Skrevet

Tetuonia Timmy er vogna for deg! 90 cm liggelengde, full liggestilling og ellers kjempegod vogn. Vi triller tulla på 8 mnd i den. Har ingenting å utsette på den faktisk.

Sjekk ut på www.teutonia.no

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe SIMO 485, akkurat passe stor og med svingbare forhjul og full liggestilling.

Skrevet

(ville forresten ha holdt meg unna Carena, 80% av de vognene jeg har sett/hørt og har venner som har, knirker og knaker og jamrer seg noe helt grusomt) Men selvsagt prisen er jo deretter :o)

Skrevet

Teutonia timmy (den er i produskjon ennå men ikke alle teutonia forhandlere som har den inne, så den iallefall i 08 katalogen og ikke hørt at den skal ut av produksjon).

En veldig god trille som passer kriteriene dine perfekt. Vår står nå som sovevogn i bhg, har hatt den siden eldste var 1,5 år og brukt den innimellom til minste fra han var nyfødt (bagvogna gikk ikke i bilen uten å demonteres). Utrolig lun og god, spesielt om du kjøper med regntrekket til teutonia - det med skjerm på. Kan kjøpes med lufthjul, mot ett lite tillegg i prisen.

Ellers skal den nye trillen til dbs har full liggestilling. Ser ut som en ok vogn, den skal være lang i ryggen og lett. Men har ikke noen god kjennskap til den.

Brio race og emmaljunga scooter som nevnes her er gode vogner, men de har dessverre ikke full liggestilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...