nick_342104 Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Hva hadde dere gjort? NYTT 14:45 23.09.2008 Mamma har tilbydd seg å fly med barna på 3,5 og 5,5 år. 1. Fly fra Tromsø til Værnes med Norwegian ca kl 21 på kvelden. Ankomst ca 23. 2.Fly kl 1130, lander 1330. 1000,- i forskjell på prisen. Altså mye biligere på kvelden. Etterpå 2 timer i bil. Skal flytte og er nok best for best for barna i fly på vinteren tror vi.
It's all about me Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Nr. 1 uansett om det er forskjell i prisen eller ikke. Mye lettere å kjøre den turen på kveldstid når barna er trette og det er lite trafikk.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Jeg hadde flydd på dagtid. Altså alternativ 2. Men det er ikke noe problem å gå for alternativ 1 heller. Barna overlever en sånn kveld i ny og ne;) hehe.. Spørsmålet er jo om dere har råd til å bruke 1000,- mer på å velge dagtid. Barna våre hadde nok ikke fått sove, og det hadde blitrt mye grining og herjing dersom vi hadde valgt alt 1. men det kan jo hende at barna deres er annerledes enn våre:)
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Som intensity sier så går nok selve bilturen veldig greit så seint på kvelden/natta. Samtidig så er det jo tyngre for sjåføren å kjøre så sent. (Det er mørkt ute, og man er kanskje litt trett og sliten). Jeg tenkte mer på å få barna fra flyet og ut i bilen, hente bagasje +++ såpass seint jeg;) Ikke lett å ta en unge på hver arm heller liksom. hehe.. Men begge deler får nok fint=) Jeg ville latt moren din velge jeg. Ettersom det er hun som skal reise med de(?). Hun vet f.eks best om hun synes det er greit å kjøre i mørket eller ikke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå