MiLady Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Er det noen som har hørt om badebøtte? Skal vist passe for 3 mnder og oppover. Dette må jo være noe nytt som er kommet på markede? Så med andre ord kan jeg kjøpe en helt vanlig vaskebøtte å bade junior i når han kommer til verden, bortsett fra de første måndene... Ja de finner på så mye rart.. men høres jo genialt ut synes nå jeg.. at man sliper å holde på ungen sin...
Gjest Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Er det "tummy tub" du tenker på? http://www.babyplaneten.no/productdetails.php?product=338&kategori=19&subkategori=65
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Tummy tub er kjempebra
Zupermam Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Jeg synes den tummytuben bare var prakk. Vanskelig å vaske ordentlig, og bare upraktisk å holde i babyen. Dyr er den også, det funker jo like godt å bare dyppe han/hun nedi vaskebøtta da. Mulig det står i reklamen at du slipper å holde i babyen, men hvem sette ungen sin i en bøtte med vann uten å holde i den? Nei, jeg holder på den gode gamle baljen gitt:)
MiLady Skrevet 23. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2008 Kjært barn har mange navn Tummy tub for noen merkelig navn.. ikke rart man ikke vet hva halvparten av babyutstyr er for noe og hva det skal brukes til Jeg trur at denne bøtta så slir ikke ungen noen steder, h*n blir sittede i bøtta, det er verre med et badekar. Men så forusettes det jo at ungen er så pass steker i ryggen at h*n kan sitte i denen bøtta. Jeg personlig ville aldri sett en nyfødt barn i bøtta, for å vaske det. Sånn som det står i beskrivelsen av denne tummy tub. Men skal være enig i at den ikke akkurat er praktisk for å vaske ungen i, men trur den er mer ment for kosen sin del for ungen.. ikke vet jeg
elefantmamma Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Si hva dere vil, men gutten min elsket den når han var baby, mange store smil når han satt i den. gikk over til balje etterhvert, men den var fantastisk de første mnd. vi brukte den fra han var 6 uker. og navnet er fordi den ble utviklet til babyer med kolikk, som er magesmerter = tummy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå