Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har hørt om badebøtte? Skal vist passe for 3 mnder og oppover. Dette må jo være noe nytt som er kommet på markede?

Så med andre ord kan jeg kjøpe en helt vanlig vaskebøtte å bade junior i når han kommer til verden, bortsett fra de første måndene...

Ja de finner på så mye rart.. men høres jo genialt ut synes nå jeg.. at man sliper å holde på ungen sin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tummy tub er kjempebra :)

Skrevet

Jeg synes den tummytuben bare var prakk. Vanskelig å vaske ordentlig, og bare upraktisk å holde i babyen. Dyr er den også, det funker jo like godt å bare dyppe han/hun nedi vaskebøtta da. Mulig det står i reklamen at du slipper å holde i babyen, men hvem sette ungen sin i en bøtte med vann uten å holde i den? :)

Nei, jeg holder på den gode gamle baljen gitt:)

Skrevet

Kjært barn har mange navn :D Tummy tub for noen merkelig navn.. ikke rart man ikke vet hva halvparten av babyutstyr er for noe :P og hva det skal brukes til :D

Jeg trur at denne bøtta så slir ikke ungen noen steder, h*n blir sittede i bøtta, det er verre med et badekar. Men så forusettes det jo at ungen er så pass steker i ryggen at h*n kan sitte i denen bøtta. Jeg personlig ville aldri sett en nyfødt barn i bøtta, for å vaske det. Sånn som det står i beskrivelsen av denne tummy tub.

Men skal være enig i at den ikke akkurat er praktisk for å vaske ungen i, men trur den er mer ment for kosen sin del for ungen.. ikke vet jeg :D

Skrevet

Si hva dere vil, men gutten min elsket den når han var baby, mange store smil når han satt i den. gikk over til balje etterhvert, men den var fantastisk de første mnd. vi brukte den fra han var 6 uker. og navnet er fordi den ble utviklet til babyer med kolikk, som er magesmerter = tummy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...