Gjest Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Hører "alle" snakker om denne serien, men jeg har aldri sett den. Er den så bra som jeg får inntrykk av? Er det noen plasser jeg kan se den på nett?
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Den er jo koselig, med mange bra norske skuespillere. Se den på www.nrk.no
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Kjempe fin serie Gleder meg foresten til "jakten på kjærligheten" i kveld
MiLady Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Den skal også og på reprise på en av de andre nrk kanalene, husker bare ikke hvilken og når. Og den gikk i reprise på søndagen på dagen engang på nrk 1...
Gjest Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 episodane ligge ute på nrk nett-tv i nokre veker etter at dei har blitt sendt. Hugsar ikkje nøyaktig kor lenge, så eg tenkte å sjå dei no, for å ikkje gå glipp av noke (har gått glipp av i allefall 1episode...)
Gjest Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 De skulle ligge ute 4 uker etter at de ble sendt. Synes det er bra at nrk gjør det på den måten. Søstra mi ringte meg midt under en episode. Da såg jeg den på ny på nett. Mamma gikk glipp av de to første episodene. Hun sa at hun så de i reprise på nrk2. Når de gikk, vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå