Gå til innhold

Ut å spise i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skal jeg og sambo ut å spise. Så sitter vi her da...hvor skal vi? Helt hjernteppe... Noen gode forslag til resturanter i tr.heim?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har flere steder å anbefale...men hvilken type mat har dere lyst på? italiensk, kinesisk, thai, biff, burger, pizza, finere restaurant...

Skrevet

Alt uten om thai, kinsesisk, og ikke såå fin...ble du klokere? hehe

Skrevet

Hva med Tyholttårnet?

Ikke er det alt for fint,liksom,også har du jo DEN utsikta!

Ellers så har du en Italiens på Moholt...ved siden av Spar(?)...som har kjempegod mat!

Skrevet

hehe, tja :)

må det være i midtbyen eller?

det er en veldig bra italiensk restaurant på sverresborg på byåsen, den heter villa italia. skal det være i midtbyen har du frati i munkegata. er det biff som frister anbefaler jeg bog horn steakhouse. den ligger også i munkegata. grønn pepper i fjordgata har veldig god mexicansk mat.

Skrevet

big horn steakhouse mente jeg :P

Skrevet

Helst ikke midtbyen! Rushtrafikk i den tiden sikkert. Mage gode forslag her ja. Nå ble jeg enda mer sulten. Fikk lyst på alle de stedene nå. Er det frati noen andre steder enn midtbyen nå tro? Det var vel en i Jakobsli før/nå?

Skrevet

Vi går på Big Horn når vi går ut, er dyrt der, men biffen er så sinnsykt god.

Du får sende gratis postkort derfra også. Anbefles:)

Skrevet

Ja, det er fortsatt en Frati i Jakobsli :)

De har jo god mat da. Nammm

Skrevet

Frati på Jakobsli eksisterer enda den :o)

Skrevet

Skrevet

dra ned til Solsiden da vel!! Men ikke spis på PRIMO, da får du elendig service og dårlig mat, men det er mange andre kjempegode restauranter der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...