Tøysetipp Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Hva tenker dere om dèt? Må det være slik at muligheten til alkoholservering _må_ være tilstede for at kreti og pleti skal bli fornøyde? .. Overstadig berusede blir forvist bort fra flyet- men det er da også svært mange juelnisser som tror de er til stor underholdning for resten av de reisende.. hvor alkoholinntaket er litt i overkant, men ikke tilstrekkelig nok til å nekte de avgang.
Gjest Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 For meg er det rett og slett klinkende likgyldig om det er en flyplass, togstasjon, frisør eller for den del, en dagligvarehandel - voksne mennesker som ikke greier å begrense alkoholinntaket sitt i offentlige rom er grenseløst irriterende og direkte patetiske. Jeg er ikke tilhenger av å stenge alle kraner der det blir servert alkohol. De som vil nyte et glass øl eller vin, eller to eller tre også, må få lov til det. Jeg klarer meg fint uten å drikke alkohol selv, men syns det er et naturlig tilbud å ha enkelte steder. Så får man heller slå knallhardt ned på dem som ikke klarer å se sin egen begrensning...
Gjest Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Tullete, og skulle ønske det var ulovlig å drikke alkohol før fly. Jeg har sittet siden av en full man i 13(!!) timer og det var rett og slett forferdelig. For han fikk jo servering på flyet også. Flyvertinnene bare fniste. Han stinket og jeg holdt på å kaste opp flere ganger, ble skikkelig kvalm. I tillegg til alt bråket. På en nattflyvning.
Zitro Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Alle steder som serverer alkohol må bli mye flinkerer til å skjønne at folk har fått nok! Finnes jo en regel om at man ikke skal servere til folk som er beruset, men denne regelen brytes nok mange ganger daglig i Norge. Synes virkelig synd på deg som satt sammens med en full mann så lenge, hadde virelig krevd å få byttet plass hadde det vært meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå