Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt ømme pupper i 3 uker nå. Har gått veldig greit så lenge jeg har hatt på bh og unngått løping .

I morges ringte klokka og jeg snudde meg rundt for å slå den av. og D****** jeg fikk meg en overraskelse! De var ikke bare ømme, men VELDIG ømme. Gjør vondt bare jeg går litt raskt ned trappa og det er til og med ubehalgelig når jeg går med bh...

Når skal det gi seg?

Er bare 5+0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme problemet, begynte ca i uke 6. Jeg har gått til innkjøp av bh som jeg bruker om natten + at jeg bruker skikkelig støttende bh på dagen. Det hjelper veldig, så nå er det kun vondt på morgen og kveld når jeg dusjer og skifter bh. Unngår å hoppe og løpe. Får greie seg med rask gåtur i ny og ne.

Tror det pleier å gi seg etter 1. trimester, men sikkert individuelt. Vondt er det ihvertfall!

Skrevet

For min del var det også i ca uke 5 puppene var vonde, kom borti og sa høyt og spontant AU. Nå kjenner jeg de er litt ømme om jeg klemmer til, men ellers har det roet seg veldig. Kanskje det samme gjelder for deg?

(Er 8 uker på vei i morgen.)

Skrevet

jeg fikk ømme pupper i uka før jeg skulle ha mens(3+0) siden da har jeg hatt skikkelig ømme pupper,tunge og store...nå er jeg i uke 8+4 og de er fortsatt like ømme!

Skrevet

Mine pupper ble mindre ømme fra uke 8 tenker jeg.. Eller noe rundt der.. Jeg er i uke 11 nå og puppene er ømme hvis jeg klemmer eller har på meg bh lenge.., løper ol. Men ikke ømme hele tiden nå lenger.. =)

Skrevet

Hei!

Jeg er 11+6 og har fortsatt ømme bryster. Ikke fullt så ille som i starten, men definnitivt fortsatt ømme. Må være veldig forsiktig når jeg ligger i sengen og snur meg slik som du beskriver. Men etterhvert så venner du deg til hvordan du skal bevege deg. Jeg går en del uten bh når jeg er hjemme pga at bh'en øker kvalmeplagene mine. Ikke særlig gunstig for ømme bryster. Jeg ser rimelig dum ut der jeg går rundt og holder på dem for at de ikke skal bli vonde når jeg gjør forskjellige bevegelser eller går fort osv. Til gjengjeld så synes mannen min at brystene mine blir bare finere og finere for hver dag, så det er jo positivt oppi det hele. ;o)

Skrevet

Vi må vel bare ta tiden til hjelp tenker jeg da vi alle er ulike. Hadde ikke ømme bryster i forrige svangerskap, så kansjke dette er et tegn på at det blir jente denne gangen?

Uansett så har jeg vært å handlet meg noen skikkelige gode bh`er i dag, så da blir det nok litt bedre =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...