Gå til innhold

Ang debatten om facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare si at "hvem som helst" kan se bildene dine, når en av dine "venner" kommenterer ditt bilde, kan en av deres venner igjen, som ikke er venn med deg, se bilde...litt komplisert forklert men...

Ser bare at det er mange som har skrevet at bare vennene kan se bildene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg lagt merke til og, mange som tror bildene er trygge når profilen er låst. Men har mange ganger sett gjennom fotoalbum til såkalte låste profiler jeg, fordi en av mine venner har kommentert det!;)

Skrevet

det kan en trykke på på de valgene. om venners venner kan se kommentarer o.l. for de som har hukket av på kun venner er det kun venner som ser.. var inne på typen sin face. å da så jeg at han hadde kommentert mange bilder som ikke kom opp på siden hans når jeg logget på med min..

men jeg har ikke helt funnet ut åssen en gjør det enda da..

Skrevet

For meg er det helt ufattelig hvordan noen stoler på at facebook ol. ikke kan misbrukes.

Hvordan kan noen tro så godt om verden og samtidig ha så lite kunnskap om hvor vanlig misbruk av personlig informasjon er, også i nær histore.

All empiri tilsier at denne informasjonen misbrukes om ønskelig. "Sikre sider på nettet", liksom. Hm. (we want to be deceived)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...