Gå til innhold

Dere som har hatt en sa/ma, se hit litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan utartet den seg og hvor langt var du på vei? Jeg er 6+2idag, og har begynt å blø en ganske mye ferskt blod.

Er det tegn på sa? Er det slik at man mister med en gang, eller kan det gå lang tid før man mister det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være tegn på det ja, men ikke alltid

jeg hadde ringt legen nå:)

lykke til:)

mvh

Skrevet

Enig med keth69 - ring legen.

Med min SA begynte jeg med litt blødning som økte gradvis utover dagen. MA'en min ble oppdaget på UL, hadde ikke noe tegn til at fosteret hadde død. Jeg valgte å ta utskrapning, så fikk aldri noe blødning med den.

Jeg kjenner til flere som har hatt blødninger (både mye og lite) under svangerskapet som IKKE har mistet barnet. Blødning trenger ikke bety at man mister, men det er best å få undersøkt det med en lege.

Klem til deg - skjønner godt at det er skummelt for deg!

Skrevet

jeg fikk blødning når jeg var 12 uker på veg..mye, det bare rant ferskt blod..reiste til legen og fikk henvisning til ultralyd..var veldig innstilt på at jeg hadde hatt en abort, men når jeg kom dit fikk jeg se en sprell levende baby..:) mulig å ha blødninger uten at en mister..men finn ut av det istede for å gå å bekymre deg..!

Skrevet

Min SA begynte med liten blødning og svake smerter, utover dagen økte smertene og mengden blod som kom ut. Det tok vel ca 12 timer fra det startet til alt ble støtt ut av kroppen min... Jeg var 13 uker på vei da..

Skrevet

takk for svar. Jeg blør enda, alt i alt har jeg vel blødd slik jeg ville gjort på dag 2 el 3 i mensperioden. Ringte legen for å høre, de kunne ikke gjøre noe fra eller til, så fikk ikke komme til.

Skrevet

Hadde selv SA i juli, var da til legen min og han var i tvil og sendte meg på UL, der så alt fint ut, men da jeg kom hjem ble smertene bare verre, og 2 dager etter ringte jeg legen igjen, han ringte da med sykehuset som da sa at det antakelig var en abort, det var det. Gikk da å målte HCG noen uker og den falt jo veldig.

Skrevet

Hva sa legen da?? En lege kan jo sjekke om det er en begynnende SA eller om du ikke trenger å bekymre deg... Synes det var dårlig gjort av legekontoret!

Skrevet

de sa at det var for tidlig å gjøre noe i og med at jeg ikke var kommet så langt i svangerskapet. Hvordan kan jeg vite at det er en sa? Ser man at det kommer noe ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...