Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Jeg lurer på hvilke områder som går for å være "fint og bo?" singsaker er eneste jeg vet om men der er det vel ganske dyrt? andre plasser som består mest av eneboliger? og hva med billigere alternativer men som fortsatt er barnevennlige? syns det ser fint ut nedenom lærerskolen i område rundt sjøen(er ikke kjent så aner ikke hva det heter el om det er noe særlig hehe) vil at det skal være barnevennlig ikke ALt for langt unna barneskole,ikke i bykjærnen men heller ikke alt for langt unna sentrum noen tips? også må det være enebolig
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Hei! Jeg bor i området rundt lærerskolen, og trives veldig godt her! Jeg bor på Rotvoll.. Etter min mening er det fineste området "Trondheim Øst", som det refereres til på finn.no. Rundt Strindheim, Leangen, Ranheim osv. Ikke er det så mye snø her heller, som man finner på Byåsen f.eks Jeg slår et slag for Ranheim/Stridheim/Lade jeg altså! Ikke langt unna fine turstier, ikke langt fra sjøen, ikke langt fra barneskole. Og det er et veldig populært område! Det er jo mange eneboliger her, jeg leier leilighet, og gruer meg til den dagen jeg skal flytte herifra!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Jeg må legge til at det Strindheim/Leangen som jeg har referert til er nesten oppå hverandre, og navna brukes litt sånn om hverandre:P Og de områdene er nærmere sentrum enn det Ranheim er, men jeg anbefaler egentlig Ranheim altså. Rotvoll, der lærerskolen er, ligger på en måte imellom Leangen/Strindheim og Ranheim. Lade er ganske sentrumsnært, og ligger også fint til, med tanke på turområder,strender osv.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Trheim vest: nedre byåsen, steinberget ,sverresborg. litt blanding men mye eldre dyre eneboliger, noen flotte funkisboliger osv. ikke så langt fra byen og nært bymarka.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Hvis du liker mye snø, velger du Byåsen siden. Liker du en tidligere vår: Ladesiden.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 ranheim, nardo og byåsen,der synes jeg det er finest hvertfalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå