Gå til innhold

Hvem skal føde på St.Olavs i oktober?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal!

Men virker ikke som det er mange her. Termin 30. jeg da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har temin 1 oktober, men akkurat nå føles det som om hun ikke har tenkt seg ut før til jul;) er temmelig klar for å få henne ut..

Skrevet

Hei

Jeg har også termin den 30. oktober, og skal føde på St.Olav.

Skrevet

19.oktober for meg! På St.Olavs, ja.

Skrevet

jeg skal føde på st.olav. har termin 11. oktober, men gjør ikke noe om hu kommer i september for nå er jeg lei av å gå slik...... værpeklar så det holder..... :o)

Skrevet

Jeg. Eller forhåpentligvis i september! Har termin 7. Oktober.

Skrevet

Jeg skal, jeg også. Termin 5. oktober.

:-)

Skrevet

Blir da det på meg også så sant han småtten ikke kommer før :)

Har jo termin 10, så vi får nå se hva som skjer.

Skrevet

hei hei alle sammen :o)

Jeg skal også føde på st.olavs i oktober. Jeg har termin 12. oktober fra medicus og 18.oktober fra st.olavs..

Gleeeeeeeder meg sånn!! :o)

Blir spennede å følge oppdateringer fremover. For min del så ligger ikke snuppa beint nedover, dvs, hun har ligget lenge i tverrleie, og i uke 35 lå hun i sete, men iflg. jordmor sist gang så hadde hun peilet hodet nedover, men ligger ikke i bekkenet, så hun kan fortsatt komme litt skjevt.. Ny kontroll på ons. neste uke. Da er jeg 37+6 eller mer.. :o)

Jeg har jo født før, så hun kommer sikkert ikke til å feste seg.. bare håper hun ikke virrer seg i tverrleie igjen......spennende!

Skrevet

heisann!

jeg skal føde på st. olavs, og har termin 24. oktober :)

Skrevet

Jeg skal også:-) Termin 14. og hodet er festet og magen sank for et par dager siden.

Skrevet

Noen av dere som har født på st.olavs nå??? Var det travelt nedpå der eller virket det greit???

Begynner å bli utålmodig nå jeg.. termin 25 okt.. skal på 38 ukers kontrollen idag... Håper tiden fremmover går fort:)) Lykke til alle sammen:))

Skrevet

Det blir å føde på St.Olav ja. Kom på pasienthotelllet sist og var veldig fornøyd med det. Jeg har forresten termin 20 oktober og begynner å bli klar nå ja : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...